Wednesday, January 12, 2011

mangsa sang KEADAAN *_*

hahaha
lom start cite lagi  dah gelak dulu


hahaha

bulan pertama dalam tahun 2011 ni je..
dah 2x aku jadi mangsa keadaan..
mangsa keadaan ok lagi ek..
daripada jadi mangsa culik..mangsa kebakaran..mangsa kepada angsa-angsa..haha
Nauzubillah~
oleh kerana keadaan..aku kene gelak.kene bahan... =P
malu tu tak la malu sgt..tp malu la jugak...
kan?kan?
malu kan...??

kisah 1


tahu ke TBA tu ape? haa..tak tahu kan..
TBA tu To Be Announced..
mmg secara jujur nye ak tak tahu gak mule2...
jadi aku bertanya..dan tibe2   aku kene gelak.
gelak tau x?  boleh diorng gelak kn aku  sbb x tahu TBA tu ape..
haish..mmg x patot kan? mmg x patut giler sbb...yang keliling aku tu.. .yang tolong gelak kan sekali tu pon tak tahu jugak TBA tu ape..
tapi sesedap rase diorg je gelak kan aku..kuang asam!
walaupun mase tu..ada jugak org lain yang tnye..tp mngkin sbb suare aku je yang kuat@merdu..
so macam aku sorng je la yang tanye..
macam aku sorang je la dalam dunia ni yang ngek ngok tak tahu TBA tu ape..
eeii..tak patot betul..
tak patot..tak patot..!

kisah 2

kisah ni pon mmg tak patot berlaku..
sebab..yang jerit 'FRIDAY FULL" tu..bkn aku..
aku tak bersuare pon tau..duduk ayu je kt kerusi DK3 tu..
cume gelak siket la pada orang2 yang jerit 'FRIDAY FULL' tu..
gelak siket ke?

haa laa..btol..siket je..

tibe2 aku diserang oleh Dr.R (bukan nama sebenar)
sebab gelak galak sgt..
tapi..!!
saya gelak je.........................................................................................

hah..tak leh nak wat ape lah..nasib ko ain..
dan dan Dr.R tu bercite-cite nak dapat kan 'A' ntok subjek CC tu..
dengan motto 'My Eyes On You'
hamek kau..

tapi tidak mengape..
aku sokong cite-cite tu..

insyaALLAH..mungkin dengan cara ni..aku berjaya..hehe

think positive lg tu..cik ain ni..walaupun dlm hati ni cuak dah..
hari jumaat ni..die nak tgk aku dok dpn..fuh~
kene ready ni..pasni, hari2 aku study cc..
tengok..
oleh sebab mAtA die dah kat aku...*pfft*

mungkin die ingt aku gelak sbb berjaya tipu die dgn rancangan FRIDAY FULL tu...
tapi ketahuilah~
aku langsng tak bersuare..aku tak kesah pon FRIDAY FULL ke..FRIDAY NOT FULL ke..
aku tak berniat pon nak tipu..aku tahu..tipu dose..tak berkat belajar..

jesteru itu..jadi lah aku kepada mangsa sang keadaan itu..
kuang asam kuase 2!!

aku berazam..
akan mencari sang keadaan itu..

lalu membalas segala dendam kesumat terhadapnye....
nannntikannn.....
nasihat pada semua. : Jangan biarkan hidup anda diselubungi KEADAAN~

2 comments:

puan anis said...

hahahahahahahaha...
i want to see ur face kat kerusi paling depan this friday...

ain sakinah said...

really..?
ok..i'll be sitting at the very front seat..just for you...hahah