Thursday, February 10, 2011

sila tabah.sila kuat.sila lah~

hai..
assalamualaikum everyone...
i just woke up from sleep..improper sleep actually..
xsdr bile tertido..bgon2 je dh pg..n straightly one thing poped up dlm pale otak..
nak tau ape? haaa..CIK ASSIGNMENT..
xsiap lg...lg siket lg..hah~malasnye..

this week was a very tiring week..dr monday till today friday..bnyk sgt hal yg kene disettlekn..
its hard to figure it by words..
betapa penat n rushing nye aku dlm mnggu ni je..
ulang alik ke shah alam..mcm ulang alik dr fasa 2 ke fasa 3 je kn..
hadoih..nasib..
aku kene buat surat yang sgt bnyk sbb permintaan surat yg tinggi pd waktu skang..
hidup ak x lari dr keje wt surat..
hari2 ad je yg msj kate nk surat..
skandal posman ke aku??haha
begitulah hidup aku disini..

tapi..
disebalik kekalutan..kepenatan..keletihan..
terselit jugak kemanisan dan kenangan yang berharga untuk aku..
iaitu PeNgaLaMaN..
pengalaman tu bkn sng nk dpt..bkn boleh beli kt gerai2 tepi jalan je..
bukan boleh download...
bukan mudah..
harga keletihan dan kepenatan tu belum tentu dpt mmbyr harga sebuah pengalaman yang sgt berharge tu..
mmg aku penat..mmg ak letih..mmg ak je yg terkial-kial nk siapkan assignment ni..orang lain sume dh siap..
tapi..
ak jugak je yg ad pengalamn tu..at the end..kire ak dpt 2 bnde..siapkn assignmnt + pengalaman..
bertuah kan?haha

serius..disbbkn harga pengalaman tu jugak la..ak tertido smpai bru sdr dh pg ni..haha
ape-ape pon..tabah lah..kuat lah...itu je kunci penting yang aku kene ad..supaya..
aku tak mudah jatoh..dan rasa patah semangat..sentiasa berfikiran positif..
agar segala kerja yang aku buat menjadi mudah..
nasihat pada semua..
kalau kite dipertanggungjwabkan atas sesuatu..
lakukan lah shabis baik..
sbb kite dh terima tanggungjawab tu
amanah dr semua..so kite kene pikul..
lakukan dgn ikhlas..sbb...
even penat..even kadang rase nk bunuh diri je..
astaghfirullah~
be strong..dh la keje tu penat..pastu x ikhlas plak..
x dpt ape2 kn?
kalo penat..tp ikhlas..dpt pahale...haaa..
berbaloi x??
erm..fikirkan..

ok
i got to go..
orait..till then ^_^

No comments: