Sunday, January 24, 2010

main bola jaring..

waktu-waktu petang kat puncak alam..memang tenang..redup..berangin..
kalau duduk dalam bilik je 24 jam..tak syok jugak..
baru-baru ni..saya ada beli bola jaring..memang saja beli sebab nanti bile petang boleh main..
so semalam...saya,hana,nuha,azra,anis and wendy pergi court bola jaring..
kitorang main sepuas-puas nya..sebab dah lama tak spend masa main bola macam ni kan..
selalu riadah atas katil ataupun depan laptop..sesekali keluar kan peluh ape salah nye kan??
dapat tingkaktkan stamina jugak..jadi dah tak payah lah kitorang balik naik rapid lagi lepas ni..
dah boleh naik tangga dragon ball je..huhu..macam larat...
sebut pasal bola jaring..sebenarnya saya ni tak reti main bola jaring..hehe
memang tak de nawaitu la nak belajar main bola jaring sebelum ni..sebab bagi saya..game ni banyak sangat rules..
so macam malas la nak main game yang ada rules ni..tapi ade ke game yang  tak de rules??fikir-fikir kan........

start matrik dulu..baru lah  terbuka hati nak belajar main bola jaring..
ainul..kawan baik  kat matrik dulu..die la yang membuka hati ni untuk main bola jaring..
tiap-tiap petang kitorang akan keluar riadah..main bola..main basikal..main cop tiang..
paling best bile saya dipaksa masuk game 3 on 3..ainul n ayien banyak ajar saya walaupun  tak dapat jadi sehebat diorang..dapat tempat ke-3 tu pun dah cukup menggembirakan..
dan sebenarnya kemenangan tu tak berharga bagi saya..tapi kenangan kita berlatih,main bola dan sebagainya lagi berharga dan tak akan dilupakan...ainul, ayien and fadz...thank you for everything..
rindu sangat kat korang..............


:: setelah penat bermain.....

No comments: