Sunday, October 24, 2010

malas la nak letak tajok

assalamualaikum...!!
hari ni 24 oktober 2010...
aku kat dalam bilik...
menghadap laptop..layan fb lagi...
padahal student laen mesti tengah pulun study...
mesti tengah rase cuak2..gementar..takot..
sebab esok dah start final exam...
tapi aku??
hahah
aku malas...
malas sebab aku nye paper start 30 oktober..haha lame lagi kn?
tgk tu..x nak gune nikmat kelapangan masa yang ALLAH bagi...
tak bersyukur...huhu
bukan tak bersyukur..bukan...tapi..
note yang harus di bace tu..amat lah bosan...
tau x bosan tu ape?
baru bukak 30 min..aku dh tertido sejam...!?
macam mane tu?bayangkan aku nak habeskan berape banyak chapter lagi..
dah la subjek tu..berape sen je yang aku paham...
aduh....susah ar...nk force diri ni..
kang merajuk plak otak aku ni..haha
lapar plak skang ni..sabar ye perot...nseb bek la nabilah ajak aku g makan pizza..
heee~
lagi best pizza dari bace note labtech kot...
okeh..nak siap...chowwww...
tata...=)
salam

No comments: