Thursday, October 28, 2010

baru terjaga dari lena...
terlena sebab penat..penat dari pagi td dok kt labirary tuh..
sampai pkol 6 .30 ptg bru pulang rumah...sungguh saket kepala ni..aduh~

erm..esok hari jumaat..esok lagi hari sabtu...
cuak nye...semakin hampir dgn tarikh peperiksaan...
sabtu ni paper laboratory technique..
rase macam yakin je nak jawab..tapi kadng2 x yakin plak...
kalo jwb past year tu ok la..
tapi tak tahu la mcm mne nnt..moge2 senang..aminn...
selang 2 hari lps tu..clinical chem..=(
smlm bru dpt tahu carry mark cc...
sedih sgt...sbb markah aku yg sikit tu..
tak mampu memnggembirakn hati ni..
sikit nye..sampai aku dh fikir mcm bakal kene repeate..huh~jauh la....
mak n abah dh talipon...tnye psl kesedihan yg aku alami smlm..ksian diorng..risau kn aku..
tp ak pn xsmpai hati tgk diorng sedih dgn result ak nnt...
walau pun mak n abah kate x pe..buat je yg termampu..
aku ttp rase serba salah..
maaf mak..maaf abah...
kehampaan dan kesedihan hati ini..hanya Tuhan saja yg tahu..
tak pe la..ain sakinah =) jangan biar kekecewaan semalam  menghalang enkau untuk mencapai kejayaan pada masa akan datang....chill ain!!! semangat!! yeah....hahaha (ketawa dlm duka)

No comments: