Wednesday, November 17, 2010

::ain's daily routine::

oi ain! sapa suruh on lappy ha?ha!?
dapur tu lom abes kemas lg tuuu...ain!?
hahaha...
salammm...

sori la..tgn ni tgh gatal nak menaip..otak ni tgh ligat mengenerate idea nak merepek dlm blog..
so x leh nak halang la kan..kang dh ilang segala rasa yg sedap macam pasti sedap tu..
payah lak kang..bersawang berhabuk la blog ak nihh...

jadi ape ke bende sebenarnye yg aku nak tuleh nii?

haaa..
cecuti ni..mmg ak dok umah sorang2 je..ops lupe!tak..ak dok dgn adik aku yg paling kecik skali sbnrnye.
si cantik tu..tp die ni..skejap masok umah ,sekejap tu keluar..jadi sama la aku dok sorang2 kn??
tadi baru lepas sidai baju kat belakang tu..tengah sidai2..terfikir..terase..macam dah lame x bace blog org..
then aku pon ape lg..on lappy..connect..disconnect..connect balik ( beselah..line celcom yg canggih sgt tuh..! mmg suke men cak!cak! )
pastu sign in blog..bace la bberape blog insan2 yg ak suke ikut = follow..hmm
dan sekarang ak menules sambil di temani lagu dari blog abg aizul
lagu nye cm ni

aku mohon..sayangilah
diriku di dalam hidup mu..
dan kamu jgn kasar2 lg..
dengar la pujaan hati...

huh~ best lgu ni..nak nak dgr time tgh sorang2 ni...mmg layan..
eh..tapi sebenarnye aku bkn nk cite pasal lagu ni..atau ape2 yang berkaitan yg kt atas tuh..
haish................


sepanjang cuti ni..mmg rutin ak hari2 same je..melainkan hari sabtu and ahad..
sebab hari tu hari parents ak x keje..so,mcm2 la aktiviti laen yang boleh di buat...

jadi..rutin biasa aku ialah :  
basuh  baju
sidai baju
kemas dapur
sapu umah
mop umah
kemas bilik
masak
angkat baju
lipat baju
online
tgk tv

mmg ini je aktiviti ak kt umah ni sepanjang sebulan setengah cuti..
huh..mcm bosan kan?
ape lg nak buat haaa?
x pe..ak tgh fikir bende2 berfaedah yg boleh disi time ak tgh cuti ni..hehe

okeh..nk g sambung keje2 yg blom selesai..
chowww
daaaa~

No comments: