Sunday, November 7, 2010

mimpi....

aduh...
eh.assalamualaikum..
^_^

kisah hari ini ialah..mimpi.
korang mesti lah penah mimpi kan..tipu x penah.
malam semalam aku mimpi perkara merepek.
sangat merepek ye tuan2 dan puan2..
aku mimpi..aku jadi mak tiri.di ulang sekali lagi mak tiri..
masalah nye sekarang..
yang merepeknye..aku jd mak tiri kepada kawan aku time sekolah menengah dulu...
aish..tak boleh blah la mimpi ni...kenape la mesti jadi mak tiri...kalo mak yang tak tiri tak pe la gak...
kawan aku tu..mmg dah kehilangan mak nye pada 3 tahon yang lepas kot..
dan sekarang ayah die dah pon ada isteri baru = mak tiri kepada kawan aku tu..

abes..tak kan la aku ni nak ganti mak tiri die pulak..
tak pon..jadi isteri ayah die yang ke-2...
uih..tak nak..tak nak...dah la kawan sendiri pulak tu..
tak sanggup aku...hahaha
lawak..


lepas2 ni..ntah ape2 lagi la bende merepek yang akan aku mimpi....hmmm...



dah lah...

nak gi solat maghrib ni...
solat itu kan tiang agama, mencegah diri dari kemungkaran..=)
oleh itu ,jom kita solat!
daaa~

No comments: