Thursday, December 9, 2010

result oi..!!!

result??
ape tu?
hahaha


sememangnya..aku malas nak fikir..
sebut pon malas tahu?
erm..tapi aku tak tahu lah nape..
celik je mata pagi tadi..
terus je terfikir pasal result yang bakal keluar pagi ni.
tak tentu jugak keluar pagi ni.
mungkin start malam td dh kuar kot.
aku je yang malas nak ambik pusing..!hah

oleh itu..aku pon on lah laptop..
mule2 bukak mukebuku dulu.
tengok reaksi mane-mane insan2 yg berjaya..

tanhiah ye...^_^

kemudian aku dpt tahu result telah pon diemelkan

haha..jadi..ak pon bkk la emel kan..
bagus...
eh.bukan result aku yg bagus ye..hehe
bagus cara cm ni..anta kt emel je..x yah la aku nk dok meratap skrin laptop ni lelame..
mennti result keluar mcm sblm2 ni..haish lelah ok..huhu

dekat emel tu tertera ni :
"KEPUTUSAN PEPERIKSAAN ANDA DISEKAT KERANA TIDAK MELENGKAPKAN SUFO BAGI SEMUA SUBJEK BERDAFTAR"

huh?!?!!!!
what???
haha..tp aku ttp rilex..jgn gelabah..
result je..kahkah
perkara yg ptot digelabahkn sekarang ialah..
aku dh isi SUFO tu lame dh..
sebulan yg lepas kot..
asal plak die kate aku tak isi?..adoyai..
boikot aku le tuh...hehe

tp tidak mengapa..
cik ain sabar..
mungkin ini dugaan..sebelum aku dpt tahu result aku yg mungkin gempak?
GEMPAK???
huh...tolong la jgn perasan ye ain..
haha..ye..tak mungkin la gempak kan..
sbb aku yang jawab..aku macam dpt agak je pointer yang bakal aku dpt..

baiklah..
cik ain sedang menunngu jam 9.00 a.m sbnrnye ni..
katenye  result keluar pkol 9..

chow dulu..
tata
salam jumaat =)


No comments: