Monday, February 20, 2012

maafkan kak long mak...huhu

Assalamualaikum ! 

uih....pagi tadi...erm.takde lah pagi sgt..dlm petang macam tu la...
aku basuh tudung2 mak yang banyak tu dalam toilet..beselah..basuh tudung 
sblm mandi kan..? hehe
aku amek lah satu tudung tu,basuh......then amek lagi satu,basuh....
sampai lah last tu ade baju kemaja abah ( kemeja abah hendaklah di basuh mengguna kan
tangan ye...)
ingat kan kemeja tu last lah kan....aku pon dengan tak berfikir ape2...
buang lah air rendaman tudung2 tu sume dlm lubang toilet...
pastu....
aku nampak tudung mak skali keluar dr air tersebut..! 
aku nak try tangkap tapi dah tak sempat..seronok je tudung tu pergi bersama air tu
masok ke lobang toilet tu....hahaha


adoi...macam mane aku boleh tak tengok dulu dlm baldi tu kn..?
aku dah bayang tudung tu dah masok dlm tu..bertemu ngan cik t**k..
nak ke pegi amek..? hahah

tu lah...basuh tudung berangan lagi...
macam mane nak ckp ngn mak jap lagi...mintak2 mak tak marah..haha
ain ain...
bile la penyakit cuai ko ni nak elok..??

tibe2 teringat..waktu dalam bilik kat umah sewa...
diaglog ni " hana.....bile ko nak b***k...nak makan....." hahahaha
gile aku gelak sorang2...

chow !
May Allah Bless =)

4 comments:

hana said...

hahah
pe motif ko teringat ayat tu??
de kene mngena lak ng tudung mak ko tu??
besar sgt ke lubang tu sampai leh masuk??

ain sakinah said...

haha..motif nye sbb teringt cik taik dlm tu hahahah...
x besar pon..standard lobang toilet la..tp entah..dh die msok..ak x sempt nk tngkp...hahaha

manira said...

tu sebab ko berangan aje dalam toilet tue..
mane lah nak perasan ade ker tak lagi tudung dalam baldi tue.. :P

ain sakinah said...

hehe..mmg berangan pon...
alah..basic kot berangan..kikiki