Tuesday, February 14, 2012

seperti mu Bulan

Bulan
kau indah di atas
bersinar terang
mendamaikan

Bulan
seorang aku disini
melihat kau diatas
andai  dapat
ingin aku pergi bertemu mu Bulan

merasai kedamaian itu
menerangi diri dan hati ini
yang kian kelam
dari sinar cinta yang tulus

Bulan
kau tahu aku luka?
kau tahu aku kecewa?

bicaralah dengan aku Bulan..
jika itu dpt mengubat luka
bicaralah dengan aku Bulan
jika itu bisa meleraikan kekusutan
kongsi dengan aku Bulan
cahaya itu jika itu mampu mengembalikan
sinar hati untuk cinta

seperti kau Bulan
aku keseorangan
tiada siapa memahami gelora di hati
Bulan
temani aku
temani aku


p/s : dapat idea mase baru bangon tido...sbb tak bolah tido pon..kepale asyik fikir fikir dan fikir..
kite merancang Allah merancang Allah sebaik2 perancang.......................................

No comments: