Saturday, March 5, 2011

plizzzzzz....kuat kan hati

assalamualaikum..

lama rasenye tak update blog..
lama jugak aku terperangkap dlm dlm dunia kesibukan ni..
huh~
semakin hari..
aku rase semakin pudar semangat aku ntok melakukan tugasan ni..
ntah la..
aku dh cube positive...
cube sentiase positive..
tp sejak akhir2 ni...
sentiase rase down...rase tension..tertekan dgn bnyk perkara...
bkn aku tak cube..aku sentiase cube ntok fikir kan yg baik2..
fikir yang segalanya mudah..
fikir rasional
dan segalanya akan berakhir dengan lancar..
tapi...aku tewas..
belum cukup kuat hati ni nak tanggung segala tekanan dan bebanan..
tak mampu...
aku tak macam org lain...
tak selalunye kuat..walaupun aku sentiase cube..sentiase doa..moge diberi kekuatan..
dipermudahkan segalanya...
aku tetap x mampu..
sungguh x mampu...
air mata je yang mampu membasuh segala kekusutan ni..
tapi tak tahu sejauh mane..ia mampu mnghilangkannya..

aku tak tahu pada sape harus aku luahkan segala nya..
serius..
ya pada Allah sudah pasti..namun..aku perlu seseorang menenangkan aku sekarang..
aku tak mampu nak tahan air mate ni sekarang...
aku sgt perlukan seseorang..ntok bagi aku semangat baru..
yang semakin pudar..
 T_T

6 comments:

pika ruslan said...

ouh ain..!!!ak pon tgh down ng esaimen yg belambak nehh...lg 2mggu nk p praktkal da,tp cm x konfiden lgsg..wuuu~

ayuh truskan uasha..kite bole!!~:))

ain sakinah said...

erm..same eh kite ni pika...=(
moge kite same2 dikurniakn ketabahn dan kekuatan ntok berdepan dgn sume perkara..
yakin boleh pika!!
kite boleh!

S said...

ain n pika
sabar la ye
jgn biar emosi tu kwal fkiran
sedup dlam2 nafas tu
n hembus
tenang2
klu prlu bantuan meh saser ade kat sini
siap sedia bagi khidmat psikologi n therapy environment skali
hehehe
jgn sedih2 lg ye ain
biase la tu kdang2 sedih pilu jgak
klu nk sntiasa hapy je nnt cam xde warna warni dlm khdupan ni
xlame lagi ok la tu
go ain go labu

ain sakinah said...

ehhmmmmmmm (tarik nafas)
hhuuuuuuuhh~(hembus)
thanx syafiq..
bleh bg khidmat psikology?
next time bleh la jmpe shafiq eh?
=)

pika ruslan said...

bongekk nye shafiq pggil ak labu..cisssss

ain sakinah said...

hahaha.
ok..jgn gaduh kt sni...huuhu