Sunday, June 5, 2011

::akaun di tutup::

buat pengetahuan sume....saya dengan ini ingin mengumumkan bahawa


akaun ______ akan  ditutup.akaun ape?
haha

bukan akaun fb atau blog atau mane2 akaun yg berkaitan
tapi akaun kedai la..
tahu ke kedai ape?  kedai buku tempat aku keje tu...hehe

sebenarnye aku nk bg tahu..yang aku dah tahu mcm mane nk tutup akaun..haha
mungkin ad sesetengah org yg akan kate
"ekeleh..baru nak tahu.. bende senang je kot"
"tak sekolah ke?"
tak kesah lah....sebab sblm2 ni..aku keje pon.yang tutup akaun tu bos aku
die x bg pon ak yg ttp akaun mase tu sbb die x nk susah kn aku
n time tu ad short duet casher..itu pon die x bg aku byr. die pakai duet die..
baik kn?
so..aku x berpeluanglah nak belajar bagaimana nk ttup akaun hari2 selepas habis waktu perniagaan..

kat sekolah pon aku tak berpeluang nk belajar bende ni..
sbb aku amek sains agama..xde prinsip perakaunan..
manakala..(ceh manakala)aktiviti  koku yg aku join pon..xde bab2 bisnes nih...

oleh itu
aku pada hari ini
sangat la gembira sebab dah tau mcm mane nak tutup akaun kedai..=)
kitorng mmg kene tahu..sbb setiap org pasti akan tutup akaun pada waktu malam
lepas abes waktu keje..ikut shift la..

itu baru seperkara
banyak lagi bende yg aku blajar time keje ni...
lain hari kite share2 ye...
itu je................................................................(^_^)
bye2

No comments: