Wednesday, June 1, 2011

hello there world........................!!!

pheeewww.....
assalamualaikum...hai blog saya...alololo cian nyeee...
lame aku tak bukak ko kan...terbiar..terbengkalai..terkapai-kapai..haha
maafin ya...tak sengaja...
maharaja malas dah berleluasa  dalam diri..jadi..pepaham je lah

bukan nye tak online..selalu je online..bukak facebook..bukak blog..bace blog org laen..
tapi mencoret di blog sendiri tu..amatlah malas...
bayangkan dari last update April 21st sampai ke la ni...baru nak update..hehe
betapa BESAR dan KRONIK nye penyakit malas yang dihidapi..
tapi...malas nk upadate blog..bukan lah satu penyakit yg perlu dirisau kan..kan?kan?
ehehehe

masuk hari ni...almost 3 weeks aku dah berada di rumah..
and what were my most activities at home?
hahaha..mcm besa laaahh..bangun tidoq ja..kemas ghumah..masak n doing all sort of  household chores..=)
praktis jadi bini/ibu oghang....wahahahaha
then...dh ptg2 sket tgk tv..tak pon online...tak pon tido...
malam pon sama lah..itu ja perkara lebih kurang penting la yg ak lakukan sepnjang cuti nih..
skang ni pon ak dh start rasa bosan dh dgn aktiviti tuh..huhu
nk kuar jenjalan..duet tak dak...nak kerje.............haaaaaa....
ni satu benda yang ak nak cite....

tahu tak..sampai je aku kt melaka ni hari tu..ak dh kuar g alor gajah ngn member aku..atul..
kuar ke mane korang tahu? ke KFC...haha
kami ni bkn la kempunan sgt nak makan kfc tuh..tapi kami pegi nak mintak kerja..haha
dari gaye percakapan manger kfc tu..mcm boleh dpt..tapi !! sampai ke saat ni..hampeh...
kecewa tau x....x de call pon...=(
yang buat kami ni terlalu kecewa adalah..itu merupakan kali ke-2 kami isi borang kt kfc tu..tahun sblm2 ni ad isi jgak..pon smpai ke laaa nii x panggil2...uish..kecik la ati cm ni...
x nak dtg kfc alor gajah lg dh pasni....huhu

pastu....aku ngn atul dpt la  offer keje kfc jgak pastu..tp kt jj baru..dekat2 mc nuh..
jauh la plak...hmmm..omak pon x bg..jd..let go je la offer tu....
kecewa lg...

tak pe lah..bak kate mummy saye..
tunggu je lah..kalo ad rezki dpt keje..dpt la....

and...tadi pg...adik aku tgk hp ak..die kate " kak long..hp ko ad 3 miskol..012....."
aku pon tgk..mcm kenal je num ni...
aku kol blk..pastu...
yey! mak cik kedai buku kt alor gajah tu..amek aku keje...
alhamdulillah....
dpt jgak keje..hehe

sooo..esok merupakan hari pertama aku bekerja..
erm..cuak pon ad jgak..sbb dh lame x asah social skills ni..haha
kalo kt kampus tu..between student n staff je..ngn org awam ni..kurang sgt..
tak pe lah..harap2 segalenye berjalan dgn lancar....amiinnnn...=)

okeh..next time ak update pasal kerja aku eh...?
heheh (kalo ad org nk tau...)

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

p/s : i miss somone...but........hmmmmmm.... :')

3 comments:

puan anis said...

cantek..ley blanja aku la kan??i know the person u missed...lalalalala

ain sakinah said...

hahahah..boleh anis..boleh..tp kene la doakn ak murah rezki..kot dpt bonus lebeh ke...
u know??? hihi...sape.sape...?

Ta'aruf said...

aku nak tahu...
so kena update nanti...

baik-baik kerja tu =)