Thursday, June 2, 2011

:: hari pertama ;;

assalamualaikum wbt...
hai hello everyone..

hihi.cepat tak cepat nye aku tules entry baru untok blog ak nih.
tak penah secepat nih...selalunye..lps dh sepurnama..dah bertanduk kucing2 kat bumi ni
baru aku terase nak wt entry..
tapi kali ini tidak..! haha

baiklah..seperti yang aku dah maklumkan kt entry ak sblm ni..
hari ni merupakan hari pertama aku bekerja..
dan..alhamdulillah...syukur sbb hari ni segalanya berjalan dgn lancar..
nak kate takde masalah tu tipu lah...tapi..
so far..masalah yg di hadapi dpt di tangani dgn bantuan akk2
yg mane pekerja lame kt situ..

1st- mesin fotostat
mentang2 lah aku dh lame tinggal kan arena fotostat nih..sampai hati mesin tu
bleh wt xkenal je ngn aku...
time ak gune lah..ko wt2 rosak kn..?
saje jer....dasar mesin btol...huhu

2nd- mesin casher
aku manelah penah pegang mesin casher nih..
kalo sebelum ni ak jd cashier pakai sempoa je..x pakai2 mesin2 nih...=P
dh le kemaen bnyk lagi butang2 ko kn..kene la aku hingat fungsi2 nye..
tgn pon kene pantas..ade korng tgk org2 yg jge cashier tu..terkial2 menekan butang kt mesin tuh?
ade ke?mcm lawak kn?
mmg ade..aku lah manusia lawak tuh...hahah
x pe..baru blaja..lelame bese ar...cepat dan tuntas..! anda pasti skor !

cukup la ntok hari ni..kepale ak dh saket sgt2..
penat keje + puase..
jap g pas mkn nk tdo..tdo n tdo..
esok insyaAllah nk pose  lg....
jom puase ! =)

till then~

No comments: